ANUNȚ nr.25409/08.09.2025

Consiliul Județean Bistrița-Năsăud

📋 Funcția Publică Vacantă

Consilier, clasa I, grad profesional principal
Compartimentul financiar contabilitate, salarizare, datorie publică
Serviciul financiar contabilitate, Direcția economică
Numărul de posturi: 1

⏰ TERMEN LIMITĂ

12.09.2025, ora 13:30

pentru depunerea documentelor de participare

📄 Documente Necesare

  • cerere de transfer, postată pe site-ul autorităţii: www.portalbn.ro, Secţiunea „Informații de interes public” - „Solicitare informații de interes public” - „Formulare tipizate puse la dispoziția cetățenilor” - „Documente necesare transferuri”;
  • curriculum vitae, modelul comun european Europass;
  • copia actului de identitate;
  • copii ale diplomelor de studii, certificatelor și a altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări;
  • adeverință din care să rezulte calitatea de funcționar public într-o instituție din sistemul bugetar și vechimea în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea funcției vacante;
  • ultima dispoziție/decizie privind nașterea/modificarea raporturilor de serviciu;
  • copia certificatului de căsătorie pentru persoanele al căror nume s-a schimbat;
  • copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecție de către medicul de familie al candidatului, și a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităților specializate acreditate în condițiile legii, valabil potrivit prevederilor legale
📍 Modalități de depunere:
• Dosarele de transfer transmise de candidaţi la adresa de e-mail cjbn@cjbn.ro după terminarea programului de lucru al CJBN, dar în perioada de depunere a dosarelor de transfer, li se atribuie număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de transfer este considerat ca fiind depus în termen
• Fiecărui dosar i se atribuie un număr de înregistrare de la registratura CJBN, care este codul numeric al candidatului și care se utilizează pentru comunicarea rezultatelor
• Copiile se prezintă legalizate sau însoțite de originalele pentru certificare

🎯 Condiții Specifice

📚 Studii

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de știință - științe economice: domeniul (de licență) - contabilitate sau finanțe sau management

⏳ Experiență

  • vechimea în specialitate necesară: minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice

📅 Calendar Procedură de Selecție

Verificarea eligibilității: Maxim 2 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor
Proba interviului: 22.09.2025, ora 10:00
la sediul Consiliului Județean Bistrița-Năsăud

💼 Competențe și Abilități Necesare

🧠 Abilități Profesionale

  • Grad ridicat de inițiativă și creativitate
  • Aptitudine pentru activități complexe
  • Autonomie în acțiune
  • Capacitate mare de atenție și analiză

🤝 Competențe Interpersonale

  • Capacitate de lucru în echipă și independent
  • Abilități de comunicare scrisă și orală
  • Asumarea responsabilităților
  • Păstrarea confidențialității

📚 Bibliografie și Tematică

  • Constituția României (republicată)
    • Tematica: Constituția României, republicată
  • OUG nr.57/2019 - Codul administrativ
    • Partea I – Titlul I Dispoziţii generale; Titlul II Definiţii generale aplicabile administraţiei publice; Titlul III Principiile generale aplicabile administraţiei publice
    • Partea a II-a – Titlul I Guvernul; Titlul II Administraţia publică centrală de specialitate
    • Partea a IV-a – Titlul I Prefectul şi subprefectul
    • Partea a VI-a – Titlul I Dispoziţii generale; Titlul II Statutul funcţionarilor publici
  • OG nr.137/2000 - Prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare (republicată, cu modificările și completările ulterioare)
    • Tematica: OG nr.137/2000
  • Legea nr.202/2002 - Egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați (republicată, cu modificările și completările ulterioare)
    • Tematica: Legea nr.202/2002
  • Legea nr.273/2006 - Finanțele publice locale (cu modificările și completările ulterioare)
    • Tematica: Capitolul I Dispoziţii generale
    • Capitolul II Principii, reguli şi responsabilităţi
    • Capitolul III Procesul bugetar
  • OMFP nr.1917/2005 - Norme metodologice privind organizarea și conducerea contabilității instituțiilor publice (cu modificările și completările ulterioare)
    • Tematica: Capitolul II Aprobarea, depunerea şi componența situaţiilor financiare
    • Capitolul III Prevederi referitoare la elementele de bilanţ
    • Capitolul IV Prevederi referitoare la elementele din contul de rezultat patrimonial

📞 Informații de Contact

Adresa:
Municipiul Bistrița
Piața Petru Rareș nr.1
Telefon:
0263-211460
0263-213657
E-mail:
cjbn@cjbn.ro
clapa.ileana@portalbn.ro
Website:
www.portalbn.ro
Secțiunea Carieră
Persoană de contact: Clapa Ileana-Maria - Consilier Principal
Compartimentul Resurse Umane
 
Close Search Window